hejsansvejsan i lingonskogen :)

hej bloggen !
jag har faktiskt inte glömt er eller slutat blogga alls,
jag har bara ett par överbeskyddande föreldrar och dataförbud, så det är allt ;)
enligt min mamma ska jag få tillbaka datorn alldeles strax, förhoppningsvis i veckan!
jag vet , jag har sagt det ofta men jag tjatar typ, varje sekund så det kommer att ske ;)
Och då kommer jag att blogga ofta ofta ofta !
Men om ni gillar min blogg som jag vet att ni gör, hehe (a) och saknar mig,
så kan ni läsa min kompis fridas blogg sålänge, hon är faktiskt jätteduktig :)
www.fridamatilda.devote.se , besök den :)

glöm inte mig ! puss ! :)
glad påsk allihopa, skönt med lov!

kyss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0