Baby, i am freaking!

Tjenixenpixen bloggläsare!

H
ar varit hemma ett tag nu, men jag har glömt att skriva. Internet hade craschat, men tha tekniknörden moi fixade och nu har jag perfekt internet nu! Hoppas jag i alla fall. Hehe.

Idag var det ju skola. 10 dagar kvar i helvetet. 15 om man räknar med helgerna, men det gör man ju inte. Du vet, man går inte i skolan då. Ha-Ha. I skolan hade vi mentorstid, matta, engelska, svenska, lunch, gympa, svenska. Ja, jätterolig skoldag. Eller inte!? Efter skolan drog jag hem en snabb sväng, sen kom michelle hem till mig och vi drog och käka Varsin fettoglass på sofierokiosken! underbart, tjock inför sommaren. WHIO! Men jag är bara 13,5 så jag ska inte tänka så. Hihi. Sen gick vi hem men vi pallade inte gå mer så vi satte oss mitt i cykelvägen och bara la oss ner och snacka allmänt.

Men då kom en jävla fittgubbe på cykel och ba: Ni får inte ligga ner i cykelvägen. Tänk så kommer någon som cyklar som har lite dålig syn, som inte ser er! Då är det klippt, ellerhur? Så vi ba jaja. Så cyklade han iväg. Men vi pallade inte flytta oss. Efter ett tag så kom han igen och ba: Jag trodde man kunde lita på er. Ni flyttade ju inte er? Jag sa något om att vi var på väg men inte pallade eller något. Kommer inte ihåg. Så han ba: Jaha, då tar jag upp min polisbricka då. Vad heter ni? Så stoppade han ner handen i fickan på hans korta jeansshorts och låtsades ta upp en sak.
Jag: Felicia och Michelle.
Han: Jaha, och du då?
Michelle: Mi-michelle.
Han: Det hittade du på!
Michelle: Va?
Han: Ja, det hittade du på!? Men flytta er ifrån vägen, annars ringer jag polisen så att dem kan göra något åt saken!
Jag: Men herregud, chilla!
Han: FLYTTA ER NUUU!

Så reste vi oss upp och drog därifrån. Men jävla dampgubbe eller vad säger ni? Fett äcklig sliskig hårig gubbe. Han kan ta och kutta sig själv. Jag vet jag stavar kutta med K för att jag vill det, så sluta klaga :)

Nu ska jag typ, inte göra ett skit. Roligt liv, right? Föresten, den nya headern är uppe. Vad tycker ni, hiss eller diss? Det är ju trotsallt ni som som ska läsa den (a)

Men nu ska jag göra, som sagt , inte ett skit. Eftersom att jag inte har något att göra så får ni bilder sen jag och michelle tog lite bilder :) Ni får en vacker bild på våran fettoglass !

 




Haha, bler ni inte lite sugna nu eller? Vavavavavvava ? :D



Bara älskar denna bilden! Älskar dig michelle ♥




Hahahaha , vi är såååååå normala!
BEATRIIZZZ MIN FFS !



loveu <3



diggar denna bilden ! :D





FAN VA JAG ÄLSKAR DENNA BILDEN !? :o

Snälla, fråga inte vad jag gör på denna bilden ? xd



HAHAHAHHAHA ! LOVE IT !



Love this 2 :)




& denna bilden avslutar bildbomben  :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din skola? kan du inte berätta om arbetssättet? Om ni redovisar saker eller så? - jättebra blgg!♥

2010-05-31 @ 20:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0