HUR GÅR DET FÖR MINA NYÅRSLÖFTEN?

Nu är det nästan ett halvårsen jag skrev mina nyårslöften, och nu blir det en liten uppdatering.

¨

GRÖNT:
HAR UPPNÅTT (Y)
BLÅTT: HALVVÄGS!
RÖTT: INTE!

 

1. Börja på någon sport och hålla fast vid den.
Dans min vän, dans! Jag har börjat på dans som ni vet och efter denna terminen ska jag få VIP-KORT på impulse kanske och där ska jag gå på flera danser. VIP kort menas med att man få gå på hur många danser man vill för en viss summa. Fett nice. Jag älskar dans.

 

2. Gå ner 5 kilo.
2 more to go!

 

3. Powerwalk minst en gång i veckan.
Det har blivit jogging istället för powerwalk, men det är ändå en aktivitet som är nice.

 

4. sköta skolan!
Ja, det går ganska bra. men pga lärarna så skiter det sig :(

 

5. Sluta skada mig själv.
dont ask.

 

6 & 7. 
PÅ GOD VÄG!

 

10. Hitta kärleken...
Jag har hittat honom , men han har inte hittat mig...

 

 

BILD PÅ KLÄNNING & TRÖJA SEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0