Jag är född att stå på scen! :o

Jag har alltid trott att jag har scenskräck, men idag när jag stod där längst fram på scenen och kollade ut över plubliken när det klappade så var det som om en dröm hade blivit sann.

Det var så kul! Vi stod på scenen, dansade våra danser, fick aplåder och det var så underbart!
Jag var där typ kvart i 12 idag, så kom dem inte och öppnade inte förens 12. Sen gick vi in och fick reda på information om dagen och sånt. Sen var det genrep så att man skulle få se hur det kändes. Det var underbart kan jag säga! Alla andra grupper var riktigt bra också. En grupp var 4 st och dansade till candyman. Dem var bäst tyckte jag. Efter oss då, hehe! (a) Sen blev det fullpackat i salen och då var det dags. omg vad det var härligt. Jag ska defenitift fortsätta att dansa. Fyfan va kul!

& under hela Juni ska jag och Isabelle gå sommarkurs , reggaeton. Men det är inte säkert att issa ska, men hon måste. Annars får jag damp! :)

Bilder kommer när jag får dem skickade. Ni får nöja er med denna bilden sen när jag och michelle tog bloggbilder. Fin va (a)

 




Foto: Felicia Lapadatovic
Modell: Michelle Hammensjö
Plats: Larödbaden





finfin bild tagen by me ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0