Jao, jag är cool :)

Tjenixen bloggen!

Jag har varit hemma ett tag nu, men har inte skrivit för att jag har fixat lite mer med designen och sånt. Headern är som sagt tillfällig. Håller på att fixa en bättre just nu. Jag vet, jag är cool! Men jag kom på att det var ett tagsen jag gjorde en Hiss & Diss så det blir en sån lite senare ikv. Och ett videoinlägg om jag pallar.

Just nu kollar jag på top model och ska typ duscha snart. Jag känner mig allmänt skabbig just nu med fettigt hår och sånt. Men så blir det ibland :)

Vill ni veta en rolig sak? Ni måste veta det, ni har faktiskt inget val! :) Iaf, igår snacka jag med oskar baby i telefon. Så somnade jag :$ HAHA, så sjukt fail av mig, ellerhur?




Njut av denna bilden på oskar sötnosen, loveu! ♥


Kommentarer
Postat av: oskar sjöberg

jag älskar dig bby(a*<3

2010-05-30 @ 19:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0