LEDSEN FÖR INGEN UPPDATERING!

Som en del vet så har jag inte uppdaterat på ett tag.
Dataförbud, younknow!

lite uppdateringar:

* Kemiprovet gick inte bra!
För att få gokännt så var man tvungen att få minst 24 poäng av 40. Såklart, så får jag 24. Godkännt i alla fall. Bra, ellerhur? Men det fick några andra också, så det var inte bara jag!

* Michelle och jag har kommit på vår nya passion:
converse. Världens finaste skor som passar till allt! conversebrudarna, yhäää!

* Har hittat en Skolavslutningsklänning.
En ifrån H&M . bild kommer i nästa inlägg.

* Jag är så sjukt kär.
Finns det någon underbarare än honom? NEJ!

 

ska träffa michelle en stund, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0