Ska dra ut och träffa..

Tintin gangstern med lovisa nu ja!

RING om det är något. Har ju som sagt inga pengar på mobilen förens imorgon och det suger kuk. Bläää!
Jaja, längtar tills imorgon.

Som ni kanske inte vet, så ska jag börja på en ny dans redan imorgon. raeggaton. *stavning*
Fett roligt, jag svär. Ska börja med Isabelle.

Ja, men min mobil dampar. Kan typ inte öppna vissa sms. Så jag kunde inte öppna tintins sms och se när hans buss gick eller något, så jag får sitta utanför busshållsplatsen och hoppas på det bästa. Väldigt trevligt, eller vad tror ni? Så ni får ha det så bra medans jag drar ut och träffar gangstern nu, som totalt räddade min kväll. Ty!

Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0