Vet ni vad jag stör mig på?

La upp denna texten på min bdb, men ni får njuta av den här på bloggen också! 

Vet ni vad jag stör mig på?
Jag stör mig på en liten , äcklig wnb som verkligen tror att hon är något och tror att hon är bäst och sånt. Jag stör mig på killar som går runt medvetet och sårar tjejer eller sårar dem och inte nöjer sig med att dem mår dåligt, utan trycker ner dem ännu mer. Jag stör mig på skolan och alla våra jääävla lärare som håller stenhårt på reglerna och tillochmed överdriver dem. Jag stör mig på lärare som ringer hem eller mejlar hem och berättar om ''saker som hänt i veckan'' när exakt allt är 100% överdrivet. Jag hatar folk som snackar bakom ens rygg, snear en och är allmänt fittig men inte vågar erkänna det öga mot öga. Jag tycker att det är patetiskt med folk som röker och dricker i tidig ålder ''för att dem tycker att det är coolt''. Det är inte ett skit coolt ska jag säga till er. Det förstör för er bara. Men visst, dö 10 år i förtid. Gör det! Jag stör mig på 97or , 98or och 99or som tror att dem är fjortisar. Jag stör mig på folk som skryter om hur snygga dem är. Jag stör mig ännu mer på folk som tror att dem är jäääättesnyyyygga så att dem kan få vem som helst, men sanningen är att dem är så jävla fula. Jag hatar överspinkiga männsikor som säger att dem är jäättetjocka och måste träna inför sommaren. Jag stör mig på folk som alltid köper samma saker som man precis har köpt. För det första, hitta din egen stil och för det andra så är det inte kul att komma med något nytt i skolan när tjejen brevid har samma kläder på sig. Visst om man köper samma sak en/två gånger, men hela tiden!? då borde man tänka om! Jag stör mig på folk som lägger ut 1000000000 egobilder på sin bdb. Det är bara jobbigt. Skaffa en blogg istället och lägg ut egobilderna där! Jag hatar folk som kopierar ens texter som man har skrivit själv och säger till folk att en själv har skrivit den. Jag vill döda folk som lägger sig i exakt allt. Som kommer in från ingenstans när man pratar med en kompis och säger: Vaddå, berätta för mig också! När man knappt känner personen. Folk som håller med när kompisarna snackar skit om en person men vet att personen är en jävligt schysst människa stör mig som in i helvete. Jag hatar killar. Mer än något annat. Det ända dem är ute efter är naket och sex. När dem har fått vad dem vill ha sticker dem och snackar aldrig mer med en. Jag hatar ööööverytliga personer mer än allt annat. Sånna som inte skulle kunna va med en person bara för att personen inte är världens snyggaste. Döda allihop, snälla. Jag hatar övertrevliga människor. För possetiva människor är bara jobbiga. Falska männsikor kan pulla en get. Det kan min spanska lärare också göra. Jag hatar henne! Jag avskyr personer som snackar skit om en person, säger att den är jätteful och sånt. Men sen när dem har lärt känna personen säger dem att personen är världens sötaste osv. Äckligt falskt.





Jaja, digga bilden & guldstjärna till alla som läst hela. Har ni det så kommentera. Skulle varit kul att veta. Ni vet, jag är med i intresseklubben. Har med mitt anteckningsblock överallt och antecknar onödiga saker. Ha-Ha. Eller inte. Jaja, kommentera och få 3 guldstjärnor istället för en!



'& ja, alla saker i texten jag stör mig på finns det en person som jag tänker på. Så det är riktat till flera personer, så ni kan ju lista ut vilka jag menar själva ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0