♥ If another person tries to throw Skittles at me and yells "TASTE THE RAINBOW" I'm going to throw M&Ms at them and yell "I'M NOT AFRAID!"

Hur normal är man om man duschar innan en träning? Ja, men ifs så har jag aldrig sagt att jag är normal ;) Just nu håller jag på att fixa till mig lite till dansen. Asså, sätta på mig danskläder osv. Har fasnat vid en speciell låt, som är awesome! Musikvideon också!



Hatar den cencurerade veriationen där dom sjunger forget you dock. Passar lxsm inte in, men ändå så spelar dom den cencurerade på radio heeela tiden. FUCK IT!

Nej, nu måste jag skynda mig så att jag hinner med bussen! KOM IGEN NU HIF FÖR FAN!

Kommentarer
Postat av: sophiiiiiiiiiiiiiiiiiie ^_^

såå dålig låt! xd

fy felicia fy!

2010-11-07 @ 18:59:11
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0