♥ Music's in my soul. I can feel it everyday, everynight. It's the one thing on my mind!

Ett litet tidinställt musik inlägg.
Skit i den saken under. Det skulle vara en fin liten skakig linje med glitter på, precis som kissie brukar ha. Men eftersom att jag har bråttom så ser det rent ut sagt ut som en rosa bajskorv med spindlar på. HAHA!



Jag har fått en stor kärlek till gammla låtar. Varför vet jag inte. Jag bara älskar dom! Nya låtar is no good to me helt plötsligt. Ska det vara en ny låt så ska det vara en som låter som en gammal. På något sätt blir man mega glad av låtar från 2000 - 2007 eller något. Asså, om man tänker på tillfällen man har hört låten så får man flashbacks och minnen som är mega härliga. (Kan ju vara dåliga minnen också, men what ev!) Nu ska ni få en liten lista på gammla låtar som jag gillar.

Utan inbördes ordning:

Gnarls Barkley - Crazy
Madcon - Beggin'
Cee Lo Green - Fuck you
David Guetta - Love is gone

Hinner inte skriva mer, men ni förstår vad jag menar?


Kommentarer
Postat av: emelie

tack :D allt bra?

2010-11-11 @ 19:42:18
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0