♥ Never open my self this way. Life is ours, we live it our way!

Godmorgon, godmorgon!

Just nu håller jag på att fixa till mig lite och sånt inför hemkunskapen. Vi ska ha middag för läraren och moi är värd. Ska typ duka, hålla tal och ta hand om gästerna. Sånt shit ni vet. Kommer nog inte blogga så mycket idag eftersom att det är torsdagar och på torsdagar så spenderar jag hela min dag i stan eftersom att jag har sångpedagog och dans. Awesome, ellerhur? Ska även fixa mobilen idag och det är rent ut sagt BÄST!

Kommer ställa in ett tidsinlägg sen så att ni inte blir helt utan uppdatering idag. Kram!



dagens outfit är något i denna stilen. I alla fall den tröjan med andra assecorarer. Har ju ingen mobil eller kamera så har ingenting att ta bilder med, tyvärr. Men vi hörs! Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0