♥ Stop and stear, i think i movin' but i go no where.

OneRepublic – Stop And Stare

Över för spotify, under för youtube.


Godmorgon bloggen. Idag vaknade jag med tuppen. Eller ja, en halvtimme innan till och med. Sitter i mitt rum och fryser rumpan av mig. Visst är det synd om mig, hehe?

Idag är det the big day. Ska hålla i gympalektionen och jag hoppas verkligen att alla tycker det är kul. Detta mvgt är jävligt viktigt för min del. För annars får jag damp...

Nu ska jag börja fixa till mig och sånt. Måste ju gå inom mamma innan skolan och hämta mina fina skor! Intressant känner jag ...



Så jävla underbar ... <3


Kommentarer
Postat av: Maja

Så bra låt!

2010-11-24 @ 07:40:44
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0