♥ This was something special, this was just like dynamite!

Ett snabbt inlägg innan jag nannar. Eftersom att mina föräldrar skiter i att jag vill ha bra betyg så måste jag sluta med läxorna vi har. Pga mitt omprov eftersom att jag fick 2/9 i biologin så måste jag råplugga.

Dessutom lektionen jag ska hålla imorgon som är 1 prioritet för mig just nu. Kan ju inte komma dit och inte kunna dansen, ellerhur? Håller ju på att lära mig en ny ifrån youtube. Kopierar deras rörelser så det är inte så lätt. Menmen, måste dra innan pappa kommer in i rummet och börjar dampa. Vi hörs imorgon!



Molletollebolle is back bitches! Loveu!

Kommentarer
Postat av: JoelSv - Smålands största Blogg

Nu är JoelSv tillbaka i bloggvärlden igen, Hoppas du inte saknat mig för mycket!



Kika gärna in och delta i tävlingarna eller tyck till om min egenskrivna musik! kommer upp en ny låt strax, tyck till om den? ;)

2010-11-24 @ 04:04:54
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Molly

love u more §

2010-11-24 @ 16:38:00
URL: http://ekelunds.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0