♥ Through all that pain in my chest, i still wish you the best with a fuck you!

Hejsan bloggläsare!

Ni vet anledningen till att jag inte har uppdaterat och jag ursäktar mig väldigt mycket. Jag älskar att blogga och tycker om att skriva av mig, men saken är att jag inte har något att skriva om. Visst , jag kan skriva om min dag men det börjar bli lite uttjatat! Men jag uppdaterar ändå några gånger om dagen så det får ni ta och leva med. Så kommer jag tillbaka med extrem nystart när jag hittar något. Kanske ska börja satsa lite mer på en musikblogg med mera? hmm..? Jaja, skit samma. Det är långt kvar tills, ja. Vad det än nu är!


Nu ska jag hoppa in i badkaret faktiskt, samtidigt som jag ska kolla på Harry Potter och den flammande bägaren. På svenska såklart! Sist jag kollade på den så började jag gråta i slutet så får hoppas att det inte händer igen. Verkligen ääälskar denna filmserien. Måste se den senaste på bio någon gång. Fyfan vad harry potter ownar ut allt! Hihi!

Vinnaren av veckans blogg (förra veckan , hihi) kommer ut ikväll. Har inte haft tiden att ta ut den innan, men nu så. Kram!








Kommentarer
Postat av: IIIIIssAaKk

ahh. man kan inget annat än att älska Roberts insats i den filmen.

2010-11-17 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0