♥ Vem bryr sig om vad droger innehåller?

Har pluggat som in i helvete nu i snart 2 timmar konstant. Snacka om jobbigt. Jag har läst igenom ett stycke och sen skrivit ner det jag tyckte var viktigast. Sen när jag har gjort det på alla läste jag igenom det och svarade på kapitelfrågerna. Efter det så läste jag igenom hela texten en gång till högt, fast spelade in alla stycken. Nu sitter jag och lyssnar igenom bit för bit och skriver ner små stödord om det viktigaste. Jag kör på två till tre kapitel i taget och det finns 7 kapitel. Önska mig ett lycka till tack ...

Detta blir sista inlägget för ikväll. Ska bara plugga lite till, runt en halvtimme max. Sen går jag till sängs. Känner att jag får börja lägga mig lite tidigare nu. Vår lärare berättade att om man fick dålig sömn så hände någonting när man blev äldre. Kommer inte riktigt ihåg vad, men det var något sånt så att jag ba: SHIIIT, JAG MÅSTE BÖRJA SOVA MER! Ska fråga honom imorgon faktiskt.



http://images.paraorkut.com/img/pics/images/w/winnie_the_pooh-3870.gif

N477I3!
(nattie på l33t språk! Hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0