♥ Do you know what's worth fighting for, when it's not worth dying for?

Sista inlägget för ikväll får det bli. Kollar på kungarna över tylösand och gud vad härlig person nemo är! Tycker att det är kul när han jockiebooi började böla. Hihi, han såg ful ut :$ Nemo, gryyymt härlig! Skulle gärna vara vän med honom. Fan va tråkigt att vara 96a...

Nu ska jag faktiskt lägga mig tidigt. Vid 11 kanske. Ska spela lite the sims 3 och sen gittar jag till sängs. Behöver faktiskt sova mer. Sen skolan började (och då mitt humör har sjunkit) så har jag bara sovit ca 4 - 6 timmar per natt vilket gör att jag blir jätteseg i skolan. Men igår så sov jag i 8 timmar. Första gången på flera månader, grattis till mig. Nej, men gud vad ointessant.

Jaja, vi hörs imorgon då det kommer att bli dålig uppdatering eftersom att det blir stan direkt efter HK'n. Längtar tills vi ska få våra mini pc ifrån skolan. Då kommer jag att kunna blogga hur bra som helst!



Kolla vad jag hittade i min låtbok :$

älskar dig mest Cornelia ♥
(klicka på namnet så kommer ni in på hennes blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0