en lila vägg är en grön vägg... ?

Rubriker är svårt, så varför inte göra det kul? Okej, ''En lila vägg är en grön vägg'' är kanske inte kul men vafan.

Hej föresten!
Fredag idag och det är awesome. Fast, det är en dryg dryg skoldag med en massa tråkiga ämnen, men ändå. Fast vi får ta med oss kakor och saft (haha, vafan?), för vi ska se slutet av titanic idag. För de flestas del kommer det att bli tårar när jack dör, men för min del så skrattar jag rumpan av mig. Hihi, tycker det är så löjligt. Men vem vet, det var ett tagsen jag såg det. (mystisk röst): Kanske har mina kvinnliga hormoner börjat spöka och jag kommer att gråta? Eller, så lägger jag en enorm fis som luktar i hela klassrummet?

Fortsättning följer...



För det första, så är jag helt orange på bilden och för det andra så är jag helt tosig i huvudet. Jag menar, läs mitt inlägg. Vad är det med mig? Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0