♥ god vad gud den var! (haha på hemkunskapen)

Du vet egentligen inte hur mycket du betyder för mig, ellerhur? Jag saknar vår tid, då vi hade det som bäst. Då det var du och jag. Du var min allra bästa vän och utan dig så skulle jag förmodlignen inte suttit här idag. Jag älskar dig så mycket mer än vad du kan förstå...

Let's bring it back, eller vad säger du?




så irriterande! Precis när jag tryckte på ''publicera'' igårkväll så fuckade internet och det kom aldrig upp. Bra va? Näej, inte precis...

Idag är det första lektionen på Laröds skola och då har vi MUSIK! Damn vad jag älskar musik, hihi. I två timmar dessutom. Det fetegillas! Resten av dagen så har vi dryga lektioner som engelska osv.

Förresten, så fick jag G på det jävla matteprovet. Så sjukt irriterande. Ett enda poäng ifrån VG. Dessutom så hade jag rätt på den sista mvg uppgiften men jag trodde inte att det var rätt så jag fick damp och slängde pappret och rusa ut. Kul!

Nu ska jag in i duschen. Puss!



aa, ni vet bögtestet? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0