♥ Hwo am i? I dont know ...

Sanna om ♥ I'm back bitches!:
Kan inte du berätta om dig själv lite. Med fritidsintressen osv. Skulle varit kul. Kram!




Tjena Sanna! Random fakta om mig till dig ska du få!

Jag heter Felicia (no shit!?) och är född i juli 1996. Jag föddes i Laröd, Helsingborg där jag har växt upp i resten av mitt liv. Jag har en storebror som heter Giuliano (Julle) och är 7 år äldre än mig, alltså 21. Mina föräldrar skillde sig när jag var runt 4 - 5 och pappa gifte om sig ganska snabbt och fick ett nytt barn som nu är 3 år. Han heter santino och är världens gulligaste. Jag bor kvar i Laröd med både mamma och pappa. Jag gick på Laröds skola från förskolan till 6an men sen bytade jag till Holstagårdsskolan vilket är en skola ca 200 m bort ifrån min gamla skola. Samma rektorer osv, men ändå.

Ända sen jag har varit liten så har mitt största intresse varit musik och det har gått i släckten. Min mamma var med i ett band som ung osv och min morbror har en proffshemmastudio som är mycket härlig. Så musik har varit självklart för mig. En annan stor del i mitt liv har varit dansen som har varit lite fram och tillbaka. Men nu har jag valt att ta tag i det och verkligen satsa på något bra. Det går jävligt bra faktiskt. Mina favoritfärger är röd&blå och det är inte svårt att förstå. Det är nämligen HIFs färger. Big love! Allra största idolerna (som alltid har varit, sen jag var liten) är Eminem och Avril Lavigne.

Min allra bästa vän (om jag bara får välja en) är Frida. Hon och jag har en underbar vänskap på 8 år och det är awesome! Sen har jag även andra underbara vänner som Tintin, Kristin, Stina, Sophie, Eleni, Molly osv. (Orkar inte ta alla mina närmaste vänner eftersom att det skulle varit en mega lång lista :$

Första gången jag har upplevt riktig kärlek för allra första gången var nu i sommras. Marcus har varit en stor del av mitt liv och jag kommer att komma ihåg honom i resten av mitt liv. Dock tog det slut för några dagarsen och jag är fortfarande krossad.

Det var det i mitt liv som jag orkar ta för tillfället. Vill ni veta något mer så är det bara till att kommentera. Kram!



brorsorna!



jag, jao!

Kommentarer
Postat av: sophiiiiiiiiiiiiiiiiie ^_^

måste säga att jag diggar din lillebror.. (H)

2010-10-22 @ 23:15:14
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0