♥ I just say who i feel. And if you dont accept that, then fine. Fuck it.

Kvällens planer.

Jag ska stänga ner all kontakt med omvärlden och civilisationen tills vidare. Jag är trött på folk för tillfället, för ingen bryr sig ändå. Min mobil dog och jag ska låta den vara död. Jag har avslutat msn, stängt av bdb och stängt ner alla fönster förutom detta. Jag är besviken på så många mäniskor som har lovat hit och dit men när det väl gäller då är man det sista valet. Otroligt ledsamt att det ska behöva bli såhär för att mäniskor inte tänker så långt. Jag pallar inte internet, mobilen eller folk över huvudtaget. Inte för att folk pallar mig heller för den delen.

Dock kanske ni har märkt att jag inte har nämt facebook, men det tänker jag inte slita mig ifrån så är det någon som har något extremt viktigt att säga så lämna ett meddelande eller skriv något i chatten på facet. Men bara om det är viktigt. Jag ska lägga mig och lyssna på deppmusik och drukna i mina egna tårar, vilket jag har gjort varje kväll nu.

Gråt gråt gråt. Jag spyr på det jävla gråten. I alla fall, tack till NEMO som gjorde min dag igenom att kommentera den jävla facebookstatusen. Fick mig på bra humör i några timmar, men nu är all den energin borta och jag är jävligt lack på allt och alla nu så att skriva till mig är inte en så bra ide. Fuck it...

Det var inte meningen att detta inlägget skulle bli så speciellt långt, men mina fingrar bara leker över tangentbordet som om någon har satt i något jävla krut och tänt på och det är riktigt irriterande. Shit, kom på fler saker som jag är lack på. När jag tänker så kommer jag ihåg och kommer jag ihåg så förstår jag hur jävla fittiga vissa mäniskor kan vara. När man tror att vissa är äkta så vänder dom ryggen till och snackar så jävla mycket bullshit om en. Som om jag inte är sårad nog?

Jaja, nu ska jag inte tråka ut er, ska faktiskt stänga av tvn nu också. Släcka lampan och bara böla i ett kolsvart rum till nemos (och andra folk dock) musik. Jag älskar dig nemo, du är bäst! Kom ut med fler låtar snart, snälla? (a)

Ja, men ha det, så hörs vi sen!



Jag saknar lyckan. Jag saknar kärleken. Jag saknar 3/7 - 20/10 ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0