♥ Min kääära regnskog!



Vad hände med min regnskog? Jag vill hitta min regnskog!
Omg? Vi såg denna filmen idag i skolan och det ända som hände var att han åkte runt i costa rica och bölade om hur mycket han ville se sin regnskog. Inte bokstavligt talat, men ändå. Riktigt tråkig film. Okej, det var en dokumentär men ändå. Sen bölade han om makaronerna som gjorde till broschar. Vem vill ha en makaron på tröjan? Tydligen jättemånga. Jättekonstig film, menmen. Vi slapp lektioner.

Har precis kommit hem ifrån skolan och det har varit en ganska chill dag. Vi slutade 1h och 20min tidigare och det är ju alltid nice! Nu ska jag göra lite matteläxa och sen ska jag käka lite kanelbullar som blev över ifrån igår. Sen sticker jag på konfa. Men jag kommer att uppdatera innan jag sticker såklart :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0