♥ Todavía eres mi todo. Aún te amo. Infierno. Hubiera sido tú y yo ...

Som jag sa i videon så håller jag på att ladda ner Hip Hip Hora. En film som jag kommer att gråta till eftersom att min dag har bestått av gråt och den filmen har ett stor koppling till det jag mår dåligt över. Asså, ingenting med själva filmen osv, men bara att jag tänker på när jag såg filmen sist och med vem... Ja.

Filmen är klar om 2 min, så jag ska ner och ta något gott att käka. Som sagt, när jag mår dåligt käkar jag. Får la ta någon frukt eller något så att jag inte går upp i vikt, hihi.



cp bild :)

Kommentarer
Postat av: sophiiiiiiiiiiiiiiiiie ^_^

mat är bra,

mitt går i bara i cpvågor, :(

ena dagen: äter en halv macka & spyr upp det senare

nästa dag: äter två trerätters middager typ :(

2010-10-23 @ 23:07:23
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0