♥ when life gets hard and when things change, true love remains the same.

Hej, snacka om ingen blogging alls under helgen? :o
Brukar ju egentligen vara rättså bra på att blogga, men jag har varken haft tillgång till dator eller tid till att blogga. Det tar ju upp enormt mycket tid, även om det kanske inte verkar så. Ett inlägg kan ta 5 - 15 minuter att skriva beroende på hur långt det är och 7 inlägg per dag som jag brukar skriva blir 35 - 110 minuter per dag och det är grymt mycket. Titta, en intressesmurf. Min helg har varit fullspäckad. Men ska ge er en liten snabb ''genomgång'' eller vad det heter.


Fredag:
Åkte till stan med Kristin, där jag köpte ett par vantar och hon köpte en halsduk. Efter det så åkte vi till min moster och hälsade på valparna (därav bilden på minus i inlägget under) och efter det åkte vi hem till kristin där vi kollade på det nya hannah montana avsnittet med karin, hihi. Sen gick vi alla 3 ut en stund. Efter det så åkte jag till min storebror och sov hemma hos honom eftersom att min kusin var där. Han bor i göteborg, så jag har inte träffat honom på enormt länge.

Lördag:
På lördagen så stack jag, min kusin och min bror in till stan och tog en liten fika. Sen åkte jag hem och passade min lillebror en stund. Efter det så träffade jag kristin uppe vid hemköp där vi köpte godsaker. Sen mös vi framför tvn med goda pringles och kollade på taken (15 gången för mig, typ) och knight and day. Sen stack kristin hem och jag la mig och sov. Damn va trött jag var.

Söndag:
Vaknade tidigt och installerade ett wannabe wii. Min lillebror fick det i födelsedagpresent och det har mest legat undan. Så jag installerade det och spelade ett långt tag. Sen åkte jag till stan och dansade. Åååh, underbara dans. Sen väntade jag 1,5 h i stan på bussen. När jag inte orkade vänta mer så kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här.

Detta tog 20min att skriva, om ni ville veta. Vi hörs sen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0