♥ You are the one, i dont give a damn if you got a girl, just take my hand man.

amelia om ♥ Big brother!:
röker du :)?

Svar nej. Varför skulle jag lxsm? Kan lika gärna gå in i ett brinnande hus och bli kvävd av den röken istället, right? ;) Jag menar, vad är det som är så gått med att andas in rök. Hmmm... ?




Hejsan svejsan, jag hatar min mobil!
SKAFFA ALDRIG EN SÅNHÄR:


http://blog.phoneslimited.co.uk/files/2009/03/c510-black-payg-x-2.jpg

Sääämst säger jag bara. Efter att man har haft den i några månader fuckar hela mobilen upp och blir till: ''iniaktivt usim'' en gång i minuten. Sen helt plötsligt kan hela skärmen bli spegelvänd och det går inte att filma med den eftersom att den stängs av. Och ibland kan hela displayen bli i någon form av blått så att det ser ut som en tv ifrån 70-talet eller något. (Fanns det ens tv då? ;$) Den är jättebra i början, men sen... nää!

Försökte spela in videoinlägg men hela mobilen fuckade, så den gubben gick inte. Så jag får ta och plåga min stukna hand. ASSÅ, FYFAN VAD ONT DET GÖR! Får verkligen hoppas att det går över snart för det är inte snyggt med en gasbinda runt hela handen. Och vad är det för namn? Gasbinda? En binda fylld med gas? Snart så kommer det la komma en variant med vingar också! Haha, vad rolig jag är... eller inte.

Jaja, dansen var underbar iaf och jag tror jag börjar hänga med. Gillar vår galna, ubertjejiga rudeboy dans nu. Tyckte inte om den innan eftersom att den var så in i helvetes tjejig. Men nu börjar jag tycka om det här tjejiga faktiskt. Köpte en underbar ny tröja idag som ni ska få se snart. Kraamiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0