ääääntligen fått tillbaka min dator!

Så nu blir det en riktigt bra bloggning! :)

Har haft en jätte trevlig tid på lägret och en massa skratt blev det. En del bilder blir det som jag har kopierat ifrån facebook, hehe. En jävla massa pinsamma bilder på mig, så jag skämms faktiskt. Men skit samma. Vem orkar fixa sig på läger? Har haft två härliga dagar med Världens bästa Kristin också. Berättar mer om det i nästa inlägg. Btw, camp rock sög. Men här får ni lite bilder.



sen hif - mff matchen. Fyfan va vi hade kul! Men vi ska inte tala om hur jävla sura jag och frida blev efter hur hif spelade. Jag skäms verkligen...



mm, ser ut som en kille. Vaddådå? :) det va ifs meningen också.



ba älskar bilden!



haha, klädpingis. När man förlorade fick man ta av sig ett plagg. När man bara va i underkläder skulle man springa ett varv runt huset. Min dumma ide. Såklart så förlorade jag varje gång...



överdriven lycka! Bror, Allra bästa vän och HIF. Kan det bli bättre?





mmm , sexig?





fan va jag är blek ? ;o





så jävla hott !



ååhh, fan va härligt! Killarna skvätte på oss med paddlen som in i helvete. Så skulle jag skvätta tillbaka, så alla skyddade sig och lutade sig åt samma håll. Så dom tippade. HEHEHHEHE! Jag är så sjukt bäst!



var lite sur sen matchen, hehe.







haha vafan ?





i'm hott ! hehehhehee

Mer bilder får ni någon annan dag. Kul att man ser helt loffig ut på alla bilder. Men vemfan orkar fixa till sig när man ska på läger? Inte jag i alla fall.

Nu ska jag kolla film eller tv. Sen ska jag sova, hihi. Ska på gudstjänst imorgon. Konfa skit. Orkar egentligen inte, men det får bli som det blir. Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0