bara för att jag inte har något liv...

Avsluta meningen...

Jag lyssnar på: System of a down - Lonely Day
Jag pratar: svenska (:
Jag tycker om: energidryck!
Jag avskyr när folk: är falska.
Den som vet mest om dig just nu: tintin
Min första kompis hette: Nikita
Kärlek är: underbart när man får besvarad kärlek.
När jag borstar tänderna: så andvänder jag tandkräm?
När jag lagar mat: blir alltid något fail!
Jag är rädd för: spindlar.
Den värsta känslan är: känslan av att må så sjukt dåligt utan anledning.
Den bästa känslan är: den känslan man får när man får höra ett äkta jag älskar dig av sin underbara pojkvän!
Jag är bäst på: ALLT!
Om jag va ett djur skulle jag vara: en haj!
Om jag va en insekt skulle jag vara: en snabb och äcklig spindel så att jag kunde skrämma fjortisar! :D
Jag kommer alltid att vara: den jag är.
Det finaste som finns är: Marcus älskling!
Nästa sommar: ska jag till kroatia.
Sist jag grät var: i lördags.
Jag kan: allt!
Jag kan inte: vara dålig.
När jag tänker: så har jag otur. HAHA!
När jag bakar så bakar jag: något som blir failat.
Min mobiltelefon är: seg.
När jag vaknar på morgonen: leker jag ninja.
Innan jag går och lägger mig: så måste jag tvätta av mitt smink, hur trött jag än är. Annars får jag panik.
Just nu tänker jag på: Marcus <3
Bebisar är: jobbiga. 3 - 5 åringar är bäst.
Idag har jag: lökat.
Ikväll ska jag: sova.
I morgon kommer jag: ha min första konfirmationssak :s
Jag vill verkligen: träffa min älskade marcus!

Nu ska jag städa lite, sen ta ett bad och sen städa igen. Är jävligt sugen på nudlar, så tänker nog ta och göra det om jag har tid.

 

 

saknar min bästa vän  ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0