EMO HAIRSTYLES!

Okej, jag kom på något att skriva om :$

EMO HÅRSTILAR!
Har ni märkt hur snyggt det är? Att vara annorlunda. Har några bilder under som jag verkligen diggar. Skulle lätt kunnat färga på direkten, men jag vet inte. Jens vill att jag ska, men vi får se. Ska faktiskt tänka på det. Vill verkligen göra det. Kanske inte nu, men kanske om något år. Skulle varit grymt. Men jag vill ändå inte vara emo, vilket alla kommer att kalla mig. Skit samma. Här har ni grymma bilder!







asså, det är skit grymt! Diggar det som fan, speciellt den sista bilden. Kolla på hennes smink och hennes hårfärg. JAG ÄLSKAR DET! OMG VAD JAG ÄLSKAR DET! Jag vill verkligen, men vafan. Haha, får se. Fett coolt är det. Älskar hennes smink runt ögonen. Älskar allt. Men hur många skulle inte dampat om jag gjorde det här. Skulle det ens passa på mig? Antingen kan man spekulera på det, eller testa det själv.

Vad tycker du om emo hairstyles och skulle du kunna tänka dig ha någon av de över? (:

Kommentarer
Postat av: sophiiiiiiiiie ^_^

hahhaa..

jag ska faktiskt färga som tjejen längst ner :)

bleka det helt vitt sedan köra på rosa lugg,

det är redigt njaz 8D

2010-09-29 @ 09:49:26
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0