gissa vad det blev idag?

Men det blev ändå att sitta hemma och löka. Jag har en så otrolig mensverk så det finns inte. Riktigt hemskt är det asså! Åååh, pallar inte mig själv idag.

Somnade faktiskt en stund innan, vilket behövdes. Skulle egentligen behövt packa och sånt. Sticker ju till skånes fagerhult med klassen på onsdag. Taggad? kanske. Ska sova i samma rum som Stephanie, Hannah och Lovisa. Det ska bli kul. Vi har bestämt oss för att inte sova så mycket och det ska väll gå bra. Hoppas jag, haha.

Tänkte kolla på film snart. Det ska börja en på 3an snart som heter rycktet går med jennifer aniston. Någon som har sätt den och tycker att den är värd att se? Jag har ju i för sig laddat ner The mist och Karate kid också. Får se hur det blir. Kollar nog på rycktet går och sen sätter på the mist om den är tråkig. Nä, men nu ska jag gå ner och poppa lite popcorn. Ha det!


starstruck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0