Gud vad gulligt!

8 juli 2010.

Jag är jättesent ute, men när jag fick detta mailet hade jag riktigt brottom och när jag kom hem så hade jag helt glömt bort att jag hade fått det. Men kollade igenom min mail precis och då såg jag den här igen!



(Det blev dålig kvalite när jag la upp den här, men den är faktiskt jätte fin!)

Helt otroligt att en tjej som jag inte känner bara tog sin tid till att fixa en sånhär fin header till mig. Tack så mycket Cassandra N, den var riktigt fin!

Tycker det är jättekul att få sånna här saker. Riktigt gulligt :)
[email protected]


Nu ska jag som sagt kolla på the mist en liten stund, sen ska jag börja fixa till mig lite grann för att fira min kusin som fyller 20. Grattis till henne som sagt.


Vill också bara säga att jag blev dagens blogg hos
http://nicolesjostrom.blogg.se/! Tänke vara lite snäll och länka hennes blogg. Den är grymt fin! Ha det bra sålänge, så hörs vi innan jag sticker. Puss!



saknar mina älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0