hahahahahah omg !



Gud så pinsamt!

Jag trodde att Tintinbästis spelade cod eller något annat retardspel och så störig som jag är så tänkte jag störa honom lite på skoj. Så spammade jag det. Helt plötsligt ringer telefonen och så är det tintin som ringer. Såklart svara jag och så sa tintin: Det räcker nu! Pappa sitter på min dator, så skriv inte!

Asså? Jag skämmer ut mig inför föräldrar 24/7. Fråga verkligen inte vad jag gjorde emot michelles pappa. Säger bara en sak: HAHAHAHAH, VAD PINSAM JAG ÄR!



Har ni skämt ut er någongång för era kompisars föräldrar? :)

Kommentarer
Postat av: dedu

Vad hade du gjort mot michelles pappa? :p Tacksam för svar.

2011-03-04 @ 16:15:57
URL: http://stallet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0