hannah montana ;$

Nu sitter jag med frukost i handen och väntar på att hannah monatna ska börja på disney channel. Jag älskar Hannah Montana, hihi! Det börjar om en minut, precis efter phinias och ferb. Ush, hatar det.

Jag tycker att fredagar i skolan ska vara jätte chill. Men nä, inte vår fredag. Börjar med bild, sen musik. Fast vi har ingen musiklärare på vår skola, så vi får inte ha musik. Sen har vi engelska och projekt och allting. Slutar 2 och det suger.


Orkar inte fotta dagens outfit, så jag skriver den istället. Jeans - Tyskland. Linne - H&M & Tjoktröja - har ingen aning.



jag vill ha moppe :(


Kommentarer
Postat av: Maja

skön serie:)

2010-09-03 @ 08:04:22
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0