har varit hemma ett tag.

Men har inte orkat skriva hihi.

Skolan idag har varit tråkig i allmänhet, men ändå sjukt kul med en riktigt massa tabbar och annat som ni ska få veta om nu.

På Olweus:
* Vi satt på stolar i en ring och läraren kom med ett påstående, tex: Killar har bättre självförtroende än killar. Höll man med så skulle man resa sig upp och sätta sig på en annan persons stol. Jag kommer inte ihåg vad påståendet var, men jag bytade plats med fredrik och på stolen han satt på var typ lika varmt som ett element och jag började gapflabba. Fredde också. Haha, låter inte jätte kul men det var det! :)

* Läraren sa: ''Efter lunchen är det engelska för ena gruppen och idrott för den andra gruppen.'' Någon: ''Vad ska vi göra på idrotten?'' Läraren: Kula och Längd.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA! Tänk lite nasty så fattar ni!

På engelskan:
* Läraren skrev upp några svåra ord på tavlan som vi skulle översätta. Så jag, steffi och ludde gjorde det tillsammans. Så kom vi till ordet Storsint. & över sättningen var magnanamious! Hahahaha. Min humor asså!

På idrotten:
* Steffi visade att hennes BH gjorde så att det såg ut som att hon hade två extra bröstvårtor rättså högt upp på bröstet. Så sa steffi: Det ser ut som jag har det, men jag har inga bröstvårtor. Så skrek jag: HAHA , STEFFI HAR INGA BRÖSTVÅRTOR, HAHA! Så skrek hon i ''försvar'': JO, DET HAR JAG! MEN INTE DÄR UPPE! hahahahha!

* Vi spelade fotboll, så stod jag i mål. Så skjöt alexander en rättså hård boll. Så ville jag inte ta emot den med framkroppen så jag vände mig om. Så fick jag bollen på röven. Så började jag skratta och skrek: HAHAHA, ALLE SKET PÅ MIN RUMPA! till min lärare. Naturligt vis så skulle det vara skjöt, men jag är ju speciell, så.!

DAGENS BÄSTA!

hahahahahha! Som sagt, vi spelade fotboll inne på multiarenan. Så skjöt någon bollen utanför. Så sprang gustaf och hämtade den. När han skulle hoppa in på planen igen (den har ju rättså höga väggar/kanter) så trodde han att han var cool för att han stylade. Han försökta hoppa gämfota över denna vägg med bollen i händerna, men det failade såklart. Hans fötter tog emot kanten så att det gjorde så att han halkade typ. Så han gjorde en framåt volt rakt ner och landade på ryggen på marken. HAHAHAHA! as svårt att förklara , men det va så sjukt kul!

haha , nu ska jag göra ingenting. Eller jo, mitt rum är katastrof. Måste städas. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0