idag av alla dagar...

Det var ganska kul på konfan ändå. Förutom att temat var döden. Idag av alla dagar så skulle temat vara döden. Det ordet kom upp minst 5 gånger i minuten. Så snacka om att man fick höra det ordet riktigt många gånger. Höll på att börja gråta efter varje gång hon sa det. Det är det ända jag tänker på idag...

Men för att sluta tänka på detta så gömmer jag mig bakom min musik. Just nu sitter jag framför pianot. Som ni vet så är jag självlärd och just nu håller jag på att göra en egen pianolåt. Låter lite småtöntigt, men musiken räddar mig. När man skapar sin egen musik, så är man inne i det. Då tänker man inte så mycket på det som händer runtomkring sig och det är jättehärligt.




Jag saknar dig ... <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan inte du lägga upp när du spelar den låten du har gjort och några andra kända om du kan det?



kram :)

2010-09-19 @ 19:10:51
URL: http://sofiaamanda.blogg.se/
Postat av: kristinabronnvall'

smsa mig om det händer igen.. msn fuckar!

jag älskar dig hjärtat! <3

2010-09-19 @ 19:57:25
URL: http://kristinabronnvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0