it's like i'm cut in to pieces.

låttips! Finns inte på youtube, men på spotify! Rihanna – Only Girl (In The World) Släpptes för exakt två veckorsen, så detta är en ny låt och den är grym!

Jag har inte pluggat så mycket. Har käkat och lite sånt. Mamma är i stockholm, så jag har huset för mig själv tills sent ikväll. Härligt. Just nu kollar jag på älskade biggest loser och efter det så är det ännu mer älskade idol. Det är underbart. Skulle gärna vilja ha något gott att äta till, men tror inte vi har något extremt gott i vårt lilla matskafferi. Kanske tar flingor eller något, haha.

Vem hejar ni på? :)



Du är värkligen den bästa vännen en person kan få! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0