KÄNDISPICS, JAO!

Kom på att jag har träffat en del kändisar :o



ofta jag va så brun ? cp, haha? ;o



Jag och min, min, min, min älskling

Har för mig att jag har en bild med molly sanden också, men har inte fått den än. Men det kommer :)




Jag får en kram av erik grönwall, hihi (a)



haha, cirklen behövdes!



den med! Kul att han snear mig :(




älskade maria montazami, jag och michelle. times...



James belushi ifrån ''jims värld'' träffade jag när jag va ca 5 bast. Har ingen bild på det, men har ändå träffat honom. Är inte stolt precis. Tycker inte alls om hans tv serie ;$

Jag är ju värsta kändis hountern! Haha , nej men ändå. Ville ba dela med mig av mina fula fanbilder.


Nu säger jag godnatt för mig!


Kommentarer
Postat av: molly

hahahaha, lagom söt calle är ! :'D

2010-09-03 @ 15:21:40
URL: http://ekelunds.devote.se
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l

Bästa Erik Grönwall :)

2010-09-04 @ 17:52:01
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0