LÄSARREKORD IGEN JAO!



AWESOME!

Tack kära läsare! Roligt att ni tycker om min blogg. Jag börjar få flera kommentarer också och det gillas verkligen. Men iförsig, jag uppdaterar ju asofta. Detta är inlägg nummer 10 idag. Erkänn, ni gillar det?

Asså, jag har tänkt på en sak. Tänk om jag blir sån mega tjänd? Typ, Kenza eller kissie stor. Det skulle varit ganska awesome faktiskt. Om det någonsin händer, så ska jag då vara med i blogg awards och ta med frida som vän (som också ska vara stor bloggare) och så ska hon få träffa sin älskade hugo där, då han dumpar paow för frida. Awesome plan va?

Men nu ska jag gå och lägga mig. Snackar med tintin & johan på msn, så ska snacka med dom ett litet tag till och sen gå och lägga mig. Awesome.

Godnatt! ♥



do you remeber? :)
Saknar't!




GLÖM INTE ATT KIKA IN PÅ SÖTNOSEN SOM VANN ''GISSA VAD JAG HAR RITAT PÅ PAINT!''.
http://barajuliiaa.blogg.se/

- kolla in!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0