Lovade ju att blogga innan jag gick och la mig? (a)

Har inte gått och lagt mig än. Jag skulle somna tidigt, jo visst? Har stannat uppe och gjort en film på 8,5 min med bilder ifrån lägret. Försökte göra den så kort som möljigt, men det gick inte kortare. Det är ca 300 bilder i filmen. Ja, men jag bara stoppade i dom sista bilderna och fixade lite övergångar och så sen palla jag inte mer. Tyvärr :(

Vi ska ju ha skoljoggen imorgon! Namnet i sig beskriver det ganska bra, men vi ska jogga 6 km. Jag kommer att dö efter 3, kanske 2. Klarade 6 km innan, när min kondis var på topp. Men nu har jag skolarbete och shit så att jag inte hinner med några joggingrundor. Stackars mig... Desutom så kommer jag somna vid 2 så jag kommer bara få 6 timmars sömn. Braaa Felicia, Way to go. Jag hatar att somna och vakna, men jag älskar att sova. Wtf? Jaja, har inget mer och säga

Men måste verkligen, verkligen tvätta av sminket, borsta tänderna och sånt nu. åååh, ångrar redan att jag stannade uppe. Jaja, ha det!



kan jag se lite mer loffig ut ? :o Omg hur jag ser ut! Därimot är frida riktigt söt. Och jo föresten. Vi är jätteseriösa på bilden. Så att ni vet det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0