My heart stops when you look at me .

Omg, är så enormt trött så att det finns inte och klockan är bara 9? Ska släcka sminket och tvätta av datorn nu. Tror det är läggdags för mig nu. Min mensvärk dödar mig och min trötthet gör det värre. Snacka om att jag behöver sömn. Har ju varit vaken nu varje dag till runt 1 tack vare Johan. Tack, tack och återigen tack.

Btw, kollar på filmen rycktet går och av det lilla jag fatta så är den bra. Ni vet, jag är inte svergies smartaste precis. Det kanske ni har märkt redan, hehe.

Godnatt kära bloggläsare. Jag går och lägger mig tidigt idag och det behövs som sagt. Börjar 8.10 imorgon och det är tisdag. Altså världens drygaste skoldag. Pussar!





Kommentarer
Postat av: Nicole

sv:Fick ditt mejl idag så nu är inläggt uppe:)



/Shoppaholly

2010-09-13 @ 22:06:09
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0