oooops, ingen bloggning ;$ (idag igen)

Har verkligen inte tid nuförtiden :o Har jättemycket i skolan! Har aldrig haft såhär mycket innan. Det är sick.

Idag: Kunna översätta en text på Spanska.
Onsdag: Engelska glosor. och skoljoggen!
Torsdag: Matte läxa.
Fredag: Mattebeting, Engelska redovisning, Politikprov.

Något sånt är det. Och det är bara denna veckan. Har en hel del nästa vecka också! Har inte börjat på något av det tror jag ;$ Jag pallar verkligen inte skolan. Menmen, vill man bli något bra så får man börja tidigt.

Direkt efter skolan stack jag till konfan. Ska nog börja göra det hädan efter. Vi slutar 3 och konfan börjar 4, men man får komma tidigare vilket är bra eftersom att då kan man sitta och plugga och göra läxor. Efter konfan var det korsdraget. Det var härligt, för då fick man träffa mycket saknade Jonathan Sjölin. Har saknat dig killen :)

När jag kom hem kollade jag på idol och sen när det var slut så tog jag en jogging runda. Kom hem nu. Det var härligt.

Nu blev det ett jättelångt inlägg. Hoppas ni orkar läsa det. Nu ska jag kolla lite tv och somna tidigt. Har ju skoljoggen senare. Berättar om det i sista inlägget. Jag lovar att uppdatera innan jag somnar. Puss!



jag älskar dig tintin! du är den bästa vän man kan ha. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0