Second night in a row, now it's like danger, but even better.

Ska typ gå och lägga mig snart. Känner att jag har blivit en aning beroende av mitt keybord eftersom att jag vill upp lite tidigare för att träna lite till ;$ Fan va jag är töntig. Asså, det är grymt underbart. Man är i sin egna lilla värld och gör precis som man känner för. Så awesome. Kan spela gittar också, fast inte lika bra.

Pontus bv om Marcus Jönsson, You are the worlds greatest! ♥:
Vilka kända låtar kan du på piano? :)

Asså, ge mig accord så kan jag vilken låt som helst inprincip. Så jag kan alla accord, eller i alla fall de vanligaste och mest användbara. Sen kan jag den nästan på direkten. Men om du menar sånt ''fingerspel'' som det kallas när man spelar en ton i taget (i bland flera, men i så fall är det bas) så kan du få en ''lista''.

Början av River flows in you. (Bella's Lullaby från twilight)
Gudfadern
Du kom som en vind
When love takes over
Love the way you lie.


Lite osäker på den sista, men den lärde jag mig för ca en halvtimmesen, så jag blir nog säker efter ett tags träning. Den är en aning svår.




Music is love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0