Skoljoggen var rent ut sagt underbar!

Fan vad jag hade kul, även om jag sprang själv för det mesta. Sprang 6km på 40 min. Bra? Njeaa, helt okej kanske. Frida fick en tid på 27 min och DET är bra!

Först sprang jag själv ett tag, men såg molly påvägen och hon kunde knappt andas, så jag gick med henne ett tag. Men sen kände jag för att springa efter att vi hade fått vatten, så jag började jogga för mig själv. Jag sprang ca 4 km utan att stanna, hihi. Fast, jag stannade någon gång och snackade med dom som gick en stund. Fast det var kanske bara 2 min sammanlagt med alla.  Sen träffade Linnea, Kristin och Nikita. Så joggade jag med dom en stund. Men sen ville dom gå, så jag sprang ifatt isak. Så joggade vi resten av vägen in till mål. Fick en tid på 40 min och där stod Frida och väntade. Det var bara 1 kille och 2 tjejer till som hade kommit i mål, så vi stack hem. Haha, lite ironiskt. En massa folk har inte kommit i mål än så sitter jag här och bloggar. Hihi, härligt!

Nu ska jag ducsha och fixa till mig. Sen börjar vi igen vid halv 12 eller 12. Jag vet inte ;$ Men jag uppdaterar innan jag sticker till skolan.



failad bild, men vem bryr sig :)

Kommentarer
Postat av: amanda

jag och hanna hade också kommit i mål? ;)

vi sprang på 29 min :)<3

2010-09-22 @ 17:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0