take your hand and walk away...

Såg kenza&tyra show , men det typ fuckade efter 25 min, så jag hann inte se de sista 5 min och jag orkar inte se om hela. Men det var grymt ändå. Tycker det är bra av dom att uppfylla andras drömmar. Man kanske borde vara med? ;)

Var ju med i vakna med the voice idag. Fett grymt!  Ringde in och kom det till och med! Man skulle ställa en fråga till Kenza och Tyra. Men det fuckade :( Min & Pauls konversation:

(Paul) - Hej!
(Jag) - Heeej!
(Paul) - Vad heter du?
(Jag) - eehh, felicia!
(Han) - Vad har du för fråga?
(Jag) - Jag har en fråga till Kenza.
*Klick*

Så var det fel på deras linje, för både jag och nästa person blev klickade precis innan frågan. Helt sjukt. Men skit samma, ska försöka imorgon också om det är något roligt som man kan ringa in på, hihi.

Ska sätta på något bra program nu och mysa ner mig i min säng och snacka med Jens i telefon. Gud vad jag älskar att snacka i telefon. Det får bli ett snabbt samtal, på kanske 30 min eller något. Känner för att somna tidigt så att jag kan vakna tidigt och ducsha. Men godnatt!




Kanske borde vara med oftare? hihi? :)


Kommentarer
Postat av: Beata

Hej Felicia :) <3

du jag undrar om bilden när du har svart långt hår och en krona längst upp är på dej??

för jag sökte på coola stilar på bing och bilden kom upp och jag ville bara säga att du är grymt söt!<3 Men om du söker på Molly Anderson på facebook så anser hon att bilden är på henne för hon har den som profilbild. jag var bara lite orolig men om det är en vän till dej eller om du inte känner henne och om det är du på bilden så kan du väll säga det.? besök gärna min blogg!<33 http://secretsky.bloggo.nu

2012-02-05 @ 20:38:16
URL: http://secretsky.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0