uppdrag 3 i skolan, jao!

Håller på med en skoluppgift som ska vara klar idag och jag har inte ens kommit halv vägs. Bra felicia, jao. Hade prov idag och det gick sådär. Gissade på ca 8 av 15 frågor tror jag det var. Grattis till mig, eller vad säger man. Sen hade jag engelskaredovisning också. Sen när det var röstning så vann jag 2 av 3 gånger, hihi.

Måste skynda mig nu, vi börjar om 20 min och då ska jag vara klar. Bye!


Rihanna - Only Girl (In the world).

Rihannas senaste. Den kom ut för 2 veckorsen. Puss!



You have no ide how i feeling right now, so just shut it down...

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag tycker att den var jätte fin :) Du är otroligt duktig ska du veta :)

2010-09-24 @ 13:53:36
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

snygg bild du hade gjort till i min rosa bubbla. :)

2010-09-24 @ 14:06:49
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0