way to go bloggläsare!

Känner mig jävligt stolt över min blogg, hehe! Har mellan 130 - 150 läsare per dag när jag väl uppdaterar. När jag inte uppdaterar alls bra så har jag 50 - 90 läsare. Känner mig fett bra. Det är rätt så sjukt ändå. Asså, hälften av de 150 personerna är sånna randompersoner som jag inte har någon aning om vilka dom är. Sånt ger mig riktig motivation till att fortsätta blogga. Tack till er läsare :) Kommentera gärna också. Alla gillar kommentarer, hihi.

Har inget liv just nu. Kollar på Kungarna Av Tylösand. Det är som en bilolycka. Man måste bara kolla för att se hur illa åtgångna de inblandade är. Citat av Paul Haukka. Väntar egentligen bara tills CSI ska börja så att jag kan somna till det. Börjar klockan 9 imorgon, häärligt.

Föresten vem tror ni vinner valet som avgörs ikväll? Egentligen. Vem fan bryr sig? Inte ett skit ändras ändå, så hehe. Imorgon blir det först moster och hälsa på de härliga valparna. Åååh, så sööta! Sen blir det graven. Känner att jag verkligen måste dit efter det som hände idag. Är så otroligt rädd asså...

Vad kan man lägga på en grav som är speciellt?



skånes fagerhult var bääääääääst!
och HAHA, kolla vad micke gör med sina fingrar. HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0