ÄNTLIGEN MIN!

Då har man precis varit på elgiganten och köpt min underbara, vackra, bästa kamera. Jag ska döpa den snart, men jag har inte riktigt bestämt mig för vad den ska heta än. Dock är det en kille, det kan jag känna på mig redan. Hans blickar är sååå djupa och vackra! Min älskling ♥

Bilder will be coming up. Jag bara uundrar hur jag ska få upp den på datorn... Jag menar. Jag har en laptop och man kan väl inte lägga över bilder från minneskort på den. Eller? Lite hjälp tack! :)

Nästa sak att spara till:

 



Kommentarer
Postat av: Frida 'kung' Hultin

du kan lägga över från minneskortet, det ska finnas ett ställe på din laptop, typ ett smalt hål, där du sätter in det. Eller... det finns på dem flesta iallafall! :D <3

2011-04-09 @ 14:36:05
URL: http://mufflaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0