Maaat!

Trodde verkligen att jag hade bloggat, men näää. Min hjärna vill inte jobba med mig idag :) Hehehe... kul liv. Förressten, ni som vill se ännu en film på när jag och Frida dansar så kommer den antingen upp på onsdag eller torsdag någn gång. Denna gången dansar vi reggaeton :)

Nu ska jag gå och göra mat. Jag ville verkligen ut ikväll, men det är ju bara vi som är lediga :( Det ända negativa med studiedagar... Men om några minuter börjar reprisen av bigbrother. Wiho... älskar verkligen det programmet. Hoppas verkligen på att Gurkan eller Katarina ska vinna. Så awesome!

http://cdn01.tv4.se/polopoly_fs/1.2078783!picture/3096327951.jpg_gen/derivatives/w180/3096327951.jpg

big love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0