Mohombi svensk!?

Helt chockad! Jag lyssnade nyss på spotifys nya reklam om Mohombi (Bumpy Ride) och där är det han som säger: Hej, det här är mohombi! Du kan lyssna på mitt senaste album här på spotify! Jag hade ingen aning om att han var svensk. Han pratade perfekt svenska också, så det var ingen brytning eller något alls. Jag tog förgivet att han var från usa. Han har ju gjort låtar med Akon, Pitbull, Nelly, Nicki Minaj med mera. Helt chockad... jag hade ingen aning!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mohombi


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahahhaha!!! Saga husberg har kopierat dedär inlägg från dig! Tycker verkligen att du borde veta det. Här är inlägget http://sagahusberg.blogg.se/2011/april/mohambi-svensk.html#comment

2011-04-08 @ 19:07:17
Postat av: anonym

hans pappa e afrikan, mamma är svensk

jag var också lite chockad när ja fick veta att han pratar svenska

2011-12-03 @ 09:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0