So social...

Känner mig jätte social på bloggen just nu. Men vid sånna här tillfällen så bara orkar jag inte hålla på liksom. Jag orkar inte med här som händer runt om kring mig just nu.

Först och främst så är livet tråkigt. Jag vill att något ska hända, något stort! Som jag sa till en vän tidigare idag, så är jag en sån person som inte står ut med samma sak varje dag osv. Just därför kan jag bli deprimerad om inget nytt händer. Och efter varje gång det händer något nytt måste det vara större och större liksom. Vår klass är ju uppdelad i två grupper som vi blandar ibland. Även fast vi har haft dessa grupper sen lite efter sportlovet, så får jag ändå panik. Jag orkar inte med samma sak vaarje dag. Likadana lektioner, lika enformiga och tråkiga, samma personer och nää. Det blir bara för jobbigt, jag har en sån enorm ångest.

Så det jag väntar på nu är att jag får reda på att jag egentligen är en adopterad prinsessa som måste åka tillbaka till mitt riktiga land, som är ett litet kungarike. Så där måste jag rädda folket som bor där eftersom att min onda morbror har tagit över. Eller att jag mystiskt nog får superkrafter eller hittar en hemlig värld där alla behöver min hjälp för att slå ner den elaka häxan!

Har jag kollat lite för mycket på film? Jotack..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0