Underbar dag

(Jag) - Haha, så kom bussen.
(Kristin) - åååh... bussen kom!
(Jag) - Jaa.. det sprutade olja över allt!

Ganska härlig dag jag har haft. Har redan fotat 110 bilder med min vackra kamera vilket är mycket för 5 timmar tycker jag, men jag tror inte ni vill se alla. :) Har faktiskt inte tagit en enda egobild. Ni borde vara stolta över mig!

I alla fall, jag och kristin satte oss på sofierokiosken för årets första glass där. Underbart säger jag bara! Helt jävla super. Sen åkte vi till en gunga och tog lite foton. Sen cyklade vi världens omväg hem med en massa dead ends. Hur säger man det på svenska nu igen? 



Avslutar med en grym bild på min lillebror som precis har börjat på fotboll. Tror jag? Så jävla söt han är :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0