Y O U | D O N ' T | E V E N | C A R E

Hur är det idag då?

Inte på topp. Jag mår fortfarande dåligt och vet inte vad jag ska göra av mig själv. Kan få damputbrott på folk hur enkelt som helst och säger ifrån alldeles för tidigt. Men jag orkar inte mer. Och jag känner att jag inte riktigt har någon att prata med. Ingen som förstår mig. Det är liksom byta samtalsämne sen är allting bra? Känns nästan som att folk tror så... Jag mår så jävla dåligt. Kan detta helvetet inte bara sluta?

Ibland kan jag inte hjälpa alla hela tiden. Jag behöver också hjälp...



förlåt för sånna här emoinlägg hela tiden, men man måste ju få uttrycka sig på något sätt, ellerhur? Och detta är mitt. Ni som inte diggar det kan klicka på det lilla vita krysset i en röd ''box'' i högra hörnet.

Kommentarer
Postat av: Ronja

fin blogg :)

Allt bra?:)

2011-04-25 @ 20:55:06
URL: http://ronjisjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0